DPF a naftová auta

DPF a naftová auta

Máme vlastní, patentově chráněnou technologii, která udržuje DPF čistý po celou dobu provozu.

Znáte… Chcete…
●        rostoucí spotřebu paliva?
●        auto ztrácí výkon a padá do nouzového režimu?
●        “přibývání oleje“ v motoru?
●        kouř z výfuku?
●        strach z měření emisí a STK?
●        nákladné opravy DPF či palivové soustavy?
●        nutnost častějších servisních intervalů?
●        nižší spotřebu?
●        funkční DPF bez dalších problémů?
●        STK i emise správně a napoprvé?
●        neřešit neustálé opravy?
●        se nebát nouzového režimu a ztráty výkonu?
●        jezdit jen na plánované servisní prohlídky?
●        snížit míru znečištění ovzduší?

Čištění DPF, výměna, nebo odstranění, to Vám nabídnou všude, ale řeší tyto nabídky Váš problém? Opravy “nahodilou výměnou komponentů” příčinu neřeší, a vaši peněženku nešetří!

Tam, kde jiní selhávají, záříme. Vozům značky Ford rozumíme jako málokdo – Honza Karnolt je kapacita v oboru, naši diagnostici jsou pod jeho vedením a dohledem.

 

Co získáte?

  • Odhalíme příčinu a navrhneme funkční řešení
  • Provedeme opravu jen v nezbytném rozsahu
  • Vyhnete se pokutám až do výše 50 000 Kč
  • STK pro Vás nebude noční můrou
  • Filtr se opakovaně nebude zanášet

Jak vybrat vhodnou opravu?

Situace 1.

Vozidlo je v pořádku, ale jezdí v nepříznivém režimu -kratší trasy. Motor je v dobré kondici, DPF funkční a pouze zanesený. Olej i emise OK. Spotřeba OK.

Situace 2.

Provoz v nepříznivém režimu -kratší trasy. Motor i emisní systémy namáhány, ale nepoškozeny. DPF zanesený, nezregeneruje. Olej naředěný, roste spotřeba, kontrolky ES, omezený výkon.

Situace 3.

Emisní systém zjevně dlouhodobě neudržovaný či poškozený neodbornou či nezákonnou manipulací. DPF netěsný, z výfuku jde černý kouř.

A kolik to stojí?

1. Regenerace spuštěná palubní funkcí, případné vyčištění, kontrola servisních funkcí k odstranění chybových kódů.

cca 2000 Kč

2. Vyčištění DPF mimo vozidlo, Oprava v nutném rozsahu dle výsledků diagnostiky – materiál, práce.

4 000 Kč až 15 000 Kč

3. Oprava a výměna dílů v nutném rozsahu – diagnostika, materiál, práce.


cca 40 000 Kč
BEZ TOHOTO ZÁSAHU NESMÍ AUTO NA SILNICI
POKUTA AŽ 50 000 Kč

Nenechávejte údržbu DPF na poslední chvíli

Řešíte-li situaci včas, ušetříte desítky tisíc. Napište nám – obratem se vám ozveme a domluvíme bezplatnou úvodní konzultaci.